יאיר נתניהו הוכפש, הגיב • כעת יתבע?

איתי גדסי No Comments on יאיר נתניהו הוכפש, הגיב • כעת יתבע?

ארגון "שישים ואחת" הכפישו, נתניהו הבן הגיב "הקרן להשמדת ישראל" ובתגובה קיבל: מכתב התראה לפני תביעת דיבה

נתניהו ובניו, יאיר ואבנר צילום: קובי גדעון, לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעמוד הרשת החברתית של ארגון "שישים ואחת" מבית מרכז "מולד" פרסמו "חמישה דברים שלא ידעתם על יורש העצר, יאיר נתניהו". בין היתר כתבו שם כי "יאיר, צעיר בן 25 שאינו עובד לפרנסתו ומתגורר בבית הוריו על חשבון משלם המסים, זוכה לאבטחה אישית 24/7 פלוס רכב ממשלתי פלוס נהג. הכל כמובן, על חשבוננו. אגב, זו הפעם הראשונה שילדים של ראש ממשלה בישראל נהנים מאבטחה אישית צמודה אחרי גיל 18".

"חופשת הסקי של יאיר בשנה שעברה באתר היוקרתי אספן בקולורדו הייתה הנסיעה היקרה ביותר בתולדותיה של יחידת האבטחה במשרד ראש הממשלה (למעט נסיעות ראש ממשלה) אף שר בממשלת ישראל לא חזר עם הוצאה כזו על אבטחה".

"עמדותיו של יאיר מזוהות עם הימין קיצוני והוא אף עודד חרם על בתי עסק ערבים. ב-2011, בזמן שאביו נושא בתפקיד ראש הממשלה, פרסם יאיר הודעה בפייסבוק, בתגובה לאירוע בו נהג ערבי נכנס לשכונה יהודית בעכו ביום כיפור: "הערבים חיללו לנו את היום הקדוש ביותר בשנה", כתב. "מכיוון שהרשויות השמאלניות לא יעשו דבר בנידון והתקשורת עוד תוציא את הערבים כמסכנים, חובה עלינו לעשות את המינימום הדרוש כדי להציל את כבודנו ולהחרים כל עסק או מוצר ערבי!!! חוץ מזה שהחרמתי אותם גם ממקודם".

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו הגיב לפוסט הזה וכתב "אני לא אתייחס לכל השקרים וההשמצות. כמה נחמד אבל שהצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה, דמוניזציה, רצח אופי וחציית קוים אדומים. מה עם איזה תחקיר על מקורות המימון השונים והמשונים (והזרים) של המפעילים של הדף ההזוי הזה? מה עם איזה תחקיר על ה״בן של כולנו״ של רוה״מ שרון שנכנס לכלא? מה עם איזה תחקיר על ״הבן של כולנו״ של רוה״מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לבטחון המדינה? או ה״בן של כולנו״ של ראש הממשלה פרס שהרג חייל בפליטת כדור והנושא הוצנע? ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם –

בתגובה בארגון "שישים ואחת" שלחו לו מכתב התראה לפני תביעת דיבה, על הכינוי "הקרן להשמדת ישראל". ליאת שלזינגר, מנכ"לית ארגון מולד כתבה כי: "אנחנו מקווים שעורכי הדין של נתניהו לא עסוקים מדי, משום שבמידה והוא לא יפרסם התנצלות על הפוסט רצוף השקרים שלו, הם יאלצו להתמודד עם תביעת דיבה"

נתניהו ג'וניור הגיב: "הקרן להשמדת ישראל במימון סורוס והאיחוד האירופי אשכרה מאיימת עלי בסגנון מאפיה סיציליאנית. בעצם יותר מתאים להם התואר בולשיביקים" .



0 תגובות